Wednesday, February 16, 2011

Perarakan Maulidur Rasul 1432H / 2011


Tarikh : 15.2.2011
Tempat : Dewan Kg Setol ke Masjid Zainal Abidin, Permatang Setar.
Waktu : 8 Pagi berkumpul

Alhamdulillah, aku berkesempatan join perarakan Maulidur Rasul pd 15.2.2011, di Kg Pinang Tunggal. Pkl 8 pagi suma org dah siap kerumun dewan Kg Setol. Ramai gak yang join. Ikut apa yang aku tau, tiap² tahun ada buat perarakan. Tp thn ni ja aku dpt join. Aku dapat shoot byk keping gak..siap video lagi dok ada.
(Klik gambaq tuk besaq)



Menanti sebelum perarakan bermula
Orang ramai mula berkumpul. Dah bersedia nak bergerak ke Masjid. Masa ni ada skit masalah teknikal berkenaan dengan sistem pembesar suara.

Ustaz Syukri

Masa berarak tu, aku terpasan sorang pmpuan ni. Aku rs cam kenai..Laa..ni Liza kan..classmate dlu nih..tu anak dia kot 3 org tu. Dah besaq² anak dia. Dia pun x pasan aku, sbb jauh gak.

Lalu depan umah Adizan

Gambaq di atas masa depan stesen minyak.

 Rasulullah Penyatu Ummah
Kaum Adam dan anak-anak
 Kaum Hawa dan Anak-anak.


Sekian untuk setakat ini. Terima kasih

2 comments:

  1. Em.menarik bro cerita..Nanti ada masa kita pi photoshoot sama sama.Ronda satu kampung cari berita.Kalau 2 orang syok sket.Banyak benda boleh cerita. Kita p cari perusahaan ka.Perniagaan ka.Tapi aku rasa nak ajak hang pi ronda sekolah dulu.Kita shoot di sana..lama tak shoot sekolah.Pastu kita amik gambar album dulu kita banding tengok.

    ReplyDelete
  2. haha..jom minggu ni..:-)

    ReplyDelete